Da i dati di l'anni precedenti, l'offerta annuale di robot industriali in Cina variava da 15.000 unità in u 2012 à 115.000 unità in u 2016, cù un tassu di crescita annuale cumpostu mediu trà u 20% è u 25%, cumprese 87.000 unità in u 2016, un aumentu di u 27% annantu à l'annu precedente. Hè stata realizata a seguente analisi di a struttura di l'industria di a robotica industriale. L'analisi di l'industria di i robot industriali indica chì in u 2010, l'indice di a dumanda di travagliu per e piccule è medie imprese in Cina hè cresciutu, purtendu à un boom industriale ascendente, mentre chì i costi di u travagliu sò calati, dendu à u tassu di crescita di i robot industriali di a Cina in u 2010 un tassu di crescita di più di u 170%. U 2012 à u 2013 hà vistu un altru grande aumentu di l'indice di a dumanda di travagliu, dendu u risultatu chì e vendite di robot industriali di a Cina in quellu annu anu pruduttu In u 2017, e vendite di robot industriali di a Cina anu righjuntu più di u 170%.
In u 2017, e vendite di robot industriali in Cina anu righjuntu 136 000 unità, un aumentu di più di 50% annantu à l'annu precedente. Cù una previsione cunservatrice di crescita annuale di 20%, e vendite di robot industriali in Cina puderanu righjunghje 226 000 unità/annu da u 2020. Sicondu u prezzu mediu attuale di 300 000 yuan/unità, u spaziu di mercatu di i robot industriali in Cina righjunghjerà 68 miliardi di yuan da u 2020. Attraversu l'analisi di a struttura industriale di l'industria di i robot industriali, attualmente, u mercatu cinese di i robot industriali dipende sempre in larga misura da l'impurtazioni. Sicondu e statistiche, e quattru principali famiglie di robot industriali abb, KUKA, Yaskawa è Fanuc guidate da marche straniere anu rapprisentatu u 69% di a quota di mercatu di l'industria robotica cinese in u 2016. Tuttavia, e cumpagnie di robotica domestiche stanu pigliendu quote di mercatu cù un forte impulsu. Da u 2013 à u 2016, a parte di e marche lucali chinesi di robot industriali hè aumentata da u 25% à u 31%. Sicondu e statistiche, u principale mutore di a rapida crescita di i robot in Cina in u 2016 hè ghjuntu da l'industria di l'energia elettrica è di l'elettronica. E vendite di robot in Cina in u settore di l'energia è di l'elettronica anu righjuntu 30.000 unità, un aumentu di u 75% annantu à l'annu precedente, di i quali circa 1/3 eranu robot prudutti in u paese. E vendite di robot domestichi sò cresciute di u 120% annantu à l'annu precedente, mentre chì e vendite di robot di marche straniere sò cresciute di circa u 59%. A fabricazione di elettrodomestici, cumpunenti elettronichi, fabricazione di computer è apparecchiature esterne, ecc., per contu di e vendite di robot di l'industria di a fabricazione di macchine è apparecchiature elettriche hè stata di u 58,5%.
Attraversu l'analisi di u layout industriale di l'industria di i robot industriali, in generale, l'imprese di robot domestiche anu una bassa tecnulugia è una bassa cuncentrazione di u mercatu è un cuntrollu relativamente debule di a catena industriale. I cumpunenti à monte sò stati in u statu di l'impurtazioni, è ùn anu micca vantaghji di negoziazione annantu à i pruduttori di cumpunenti à monte; a maiò parte di l'imprese di carrozzeria è d'integrazione sò principalmente assemblate è OEM, è sò à a fine inferiore di a catena industriale, cù una bassa cuncentrazione industriale è una piccula scala generale. Per l'imprese di robot chì anu digià una certa quantità di capitale, mercatu è forza tecnica, a custruzzione di una catena industriale hè diventata un modu impurtante per espansione u mercatu è l'influenza. Attualmente, l'imprese di robot domestiche ben cunnisciute anu ancu intensificatu l'espansione di u so propiu paisaghju industriale attraversu a cuuperazione o fusioni è acquisizioni, è cumminati cù i vantaghji di i servizii d'integrazione di sistemi lucali, anu digià un certu gradu di cumpetitività è si prevede chì ottenenu a sustituzione di l'impurtazioni per e marche straniere in u futuru. Quì sopra hè tuttu u cuntenutu di l'analisi di u layout industriale di l'industria di i robot industriali.

Data di publicazione: 21 d'aprile di u 2023